De Alpen: imposant - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Noud Woerkom - WaarBenJij.nu De Alpen: imposant - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Noud Woerkom - WaarBenJij.nu

De Alpen: imposant

Door: Noud

Blijf op de hoogte en volg Noud

11 Juni 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Ondertussen aangekomen in Auer, zo'n beetje het laatste Duitstalige plaatsje in Italie. Gisteren, 10 juni, de Reschenpas gedaan. Een hele mooie en pittige klim naar ruim 1500 meter. Een tocht met fantastische vergezichten. Aangekomen op de camping in Prad overal om ons heen besneeuwde alpentoppen. Morgen gaan we eerst naar Trento, van daaruit makengaan we richting Venetie.

• 11 Juni 2014 - 22:42

Els V W:

Hoi Mannen,
    Bijna op de helft van jullie reis. Knap gedaan hoor ga zo door. Nu komen er tussendoor een aantal rustdagen aan dus geniet van het bezoek aan een paar mooie steden. Eerst op weg naar Venetie.Hopelijk kunnen wij hiervan binnenkort meer lezen op jullie site. Voor nu een goede nachtrust en succes voor morgen.Gr.Els

• 11 Juni 2014 - 23:08

Els L:

jullie houden het tempo erin! eerst 2 dagen om de passen over te komen en vandaag maar ff 110 km aftikken.
    gelukkig komt de eerste rustdag eraan in Venetie. keep on rolling:-))

• 11 Juni 2014 - 23:29

Ad En Anneke:

Ha sportievelingen!
    Wat een prestatie leveren jullie. We hebben heel veel bewondering voor jullie. Wij doen dit jullie zeker niet na!!! We lezen dat jullie al bijna (misschien nu wel helemaal) op de helft zijn. Gewedlig. We wensen jullie nog een hele voorspoedige en hele mooie reis. Geniet ervan. Hartelijke groet Ad en Anneke van Dorst.

• 12 Juni 2014 - 08:53

Tineke:

Snel Oostenrijk door nu al op de helft. Op naar de rustdag in Venetië. Ik wens jullie veel succes met de tweede helft. Buiten de mooie landschappen staan er ook prachtige steden op de planning.

• 12 Juni 2014 - 11:21

Gerda:

Petje af heren! Blijf vooral genieten.