Lago di Caldonazzo - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Noud Woerkom - WaarBenJij.nu Lago di Caldonazzo - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Noud Woerkom - WaarBenJij.nu

Lago di Caldonazzo

Door: Noud

Blijf op de hoogte en volg Noud

12 Juni 2014 | Oostenrijk, Bludenz

Vandaag de Alpen verlaten. Vanuit Auer, via Trento, de doorsteek gemaakt naar het Lago di Caldonazzo. Een schitterend gelegen meer in een zeer toeristische omgeving. Campings in deze buurt staan allemaal erg vol, het lijkt wel zomervakantie. Wat betreft het weer klopt dat, het is de laatste dagen zeer heet. Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen gefietst over mooie, brede fietspaden en nauwelijks last van autoverkeer gehad. Ook in Noord-Italie mooie fietspaden. We hopen dat dit zo blijft. Over twee dagen in Venetie!

• 13 Juni 2014 - 08:21

Els L:

Al n flink stuk op weg , en dat in die hitte. Een Prestatie!
    Geniet van Venetië over paar dagen. Mooie steden komen er aan!
    Ga zo door :-))

• 13 Juni 2014 - 09:08

Hans En Corine:

Op naar Venetie. Top prestatie. Het lijkt wel dat jullie voorlopen op het schema. Geniet ook even van de mooie stad Venetie!

• 13 Juni 2014 - 17:27

Marie-Anne Suijkerbuijk:

Hallo mannen!!!!

Jullie gaan volgens mij als een sneltrein, de TGV lijkt er niets bij!
    Goed hoor, blijf zo doorgaan en vergeet vooral niet te genieten, je bent weer thuis voordat je er erg in hebt.

Groetjes,

Siegfried en Marie-Anne

• 13 Juni 2014 - 17:48

Els V W:

Een schitterende omgeving als ik jullie foto's zie. Nog een fietsdag en dan genieten van een rustdag in het prachtige Venetie. Hopelijk dat jullie vanavond kunnen genieten van de eerste voetbal wedstrijd van Nederland daar in het mooie Italie. Gr.

• 14 Juni 2014 - 01:26

Resi:

Hallo mannen, geweldig hoe hard jullie gaan. Hopelijk hebben jullie ook kunnen genieten van de eerste wedstrijd Spanje- Nederland , die hebben het afgekeken van jullie . Er voor gaan.nog veel fiets plezier.groetjes Resi Embregts.

• 14 Juni 2014 - 17:18

Jos Worst:

Een paar daagjes vergeten te kijken naar deze site (met excuses) en jullie blijken je al zo'n beetje voor Venetië te bevinden...
    Niet te geloven! Wat een tempo houden jullie erin!
    De mannen van de tour mogen wel op gaan passen voor deze cracks!!
    E.e.a. geeft mij veel troost: "De oudjes" doen het blijkbaar nog opperbest, immers niet alleen jullie optreden, maar ook dat van de Stones was/is opzienbarend!
    Ook van jullie foto's heb ik genoten. Dank, dank, dank!

Mannen, ga zo voort!!
    Groetjes,