Het Toscaanse land - Reisverslag uit Assisi, Italië van Noud Woerkom - WaarBenJij.nu Het Toscaanse land - Reisverslag uit Assisi, Italië van Noud Woerkom - WaarBenJij.nu

Het Toscaanse land

Door: Noud

Blijf op de hoogte en volg Noud

21 Juni 2014 | Italië, Assisi

Gisteren vertrooken uit het drukke Florence. Twee mooie en pittige etappes door het Toscaanse land. Toscane is cipressen, olijfbomen, chianti-druoiven, bossen, brem en zelfs velden met zonnenbloemen, daarnaast is het af en toe zwaar klimmen. Morgen is er een vlakke etappe naar Assisi, de stad van Franciscus. Rome is minder dan 300 km.
Tot nu toe in Italie uitstekend fietsweer gehad, meestal wat bewolking in de ochtend, af en toe zelfs frisjes; in de middag wordt het wel telkens zonnig en warm

• 21 Juni 2014 - 20:53

Els V W:

Wouw wat gaan jullie goed mannen! Vanaf nu nog 4 fietsdagen, 1 rustdag Asissi en donderdag in Rome.
    Vanaf vrijdag met ons zessen genieten van deze mooie stad. Succes nog de komende week en tot vrijdag. gr.Els

• 22 Juni 2014 - 11:17

Martijn:

Hé roadrunners,

Druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!
    Vandaag ben ik er eens goed voor gaan zitten: Wat een mooi reisverslag tot nu toe, met mooie foto's. Natuurlijk gaan de laatste etappes ook voorspoedig en wordt het een mooi weekend in Rome.Zo te zien veel mooi weer gehad trouwens, of zie ik het dan te zonnig?
    Veel plezier nog onderweg en straks samen in Rome en tot gauw.

Martijn

• 22 Juni 2014 - 21:31

Pieter:

Hallo mannen
    Er vandaag eens goed voor gaan zitten om te kijken wat mijn fiets/loopmaat allemaal presteert.
    Fantastisch !! Wat een geweldige prestatie zetten jullie weg.
    En Rome komt met rappe schreden dichterbij. Nog even.
    Succes op het laatste stuk.,
    gr.

Pieter